mazani (Re: /var/log/messages)

Marek Andricik andricik na oko.fei.tuke.sk
Pátek Listopad 8 14:43:58 CET 1996

Pavel Machek wrote:
> Bohumil Chalupa (bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz) wrote:
> :
> : Lidicky zlaty, naucte se mazat! Snad neni treba v odpovedi citovat celou
> : patnactiradkovou Janikovu signature, kdyz samotna odpoved ma delku
>
> Ja bych to videl jinak: Lidi - please - zkratte si sve signatury.
> 15 radku signatura proste otravuje kazdyho. (O zatizeni site nemluve.)
> Za urcitych okolnosti je totiz mazani problem (libovolny editor pres
> sit s 5sec odezvou a problem je naprosto cokoliv).

Alebo oboje. Kravina je aj dlha signatura a este vacsia blbost je ju
citovat. K editorom mozno povedat len toto: zlate vi, 15dd a signature
je prec.

Marcus
--
  ,:||:,:||:,          Marek Andricik, IRC Nevedko, postgraduate student, pgp
+:||<>||:><||:-    andricik na oko.fei.tuke.sk, http://oko.fei.tuke.sk/~andricik