Winhelp x .rtf

Vladimir Michl MICHLV na infnw.inf.upol.cz
Pátek Listopad 8 14:57:30 CET 1996

> Presne o same shanim uz delsi dobu take. Sehnal jsem totoz htmlib coz je

  Kdyby existoval nejaky prohlizec rtf nebo konvertor z rtf do
nejakeho rozumneho formatu (html, man, txt, ...) pak by prohlizeni
nebylo problem. Podarilo se mi sehnat konvertor .hlp do .rtf.
Roste na:

  http://www.wotsit.demon.co.uk/formats/hlp/helpdc18.zip

Tento konvertor umi i .hlp soubory pro win95.

                                                Vladimir Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                                      *
*           Vladimir.Michl na upol.cz                                   *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *