DOC - files

Pátek Listopad 8 15:43:39 CET 1996

On Fri, 8 Nov 1996, Petr Snajdr wrote:

> Viewer DOC souboru udajme bezi pod WINE.sam jsem to nikdy nevidel ...
> Teoreticky by win 3.1 melo jit rozbehnou pod DOSemu,ale viz.vyse.

Duo MS-Word 6.0 & Windoze 3.1 mi pod DOSemu chodilo celkem dobre (jen to
obcas cele zmrzlo (vcetne dosemu), kvuli cemuz jsem si do kernelu natvrdo
pridal specialni kombinaci klaves, co poslala emulatoru SIGKILL :> )

Dokonce se mi podarilo spustit Word pod Wine (byla to nejaka srpnova
verze), jenom ten bezici proces mel velikost 20 MB a fonty nevypadaly
dvakrat nejlip :( [coz bude urcite problem i toho prohlizece]

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)