MFC a lic. na knihovny

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pátek Listopad 8 20:30:49 CET 1996

Vladimir Michl wrote:

>   No neco takoveho existuje na http://www.Bristol.com/ jako Wind/U

Pekne a dokonce MFC 4.2 :)),ale nic pro Linux :-(
Ale to OLE2 na unixu  vypada docela zajimave 8-)
(podobne win32 Common Controls).Dobre,ale komercni :-(
Existuje neco podobneho a nekomercniho jako je jejich Xprinter ?

Ted mi doslo,ze neco podobneho (MFC)je WM_MOTIF,ale jednak skoro 2000$
je dost
a jednak muzuli soudit podle WM_CURSES je to _dost_ pomale :-(
( a podporuje jen MFC 3.1)

> *  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *

  dekuji.

--
  S pozdravem
     Petr Snajdr