Linux na MacIntoshi

Ing. Jan Filip Chadima jfch na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Středa Listopad 13 10:15:33 CET 1996

> : Dalo by se rici, ze soucasna verze je dost hrozna, predchozi byla jeste
> : mnohem horsi. Prave ten microkernel pod MkLinuxem je jedna z veci, ktera ho
> : osklive zpomaluje. Nevim, co autory k tomuto kroku vedlo, kazdopadne to
> : nebyl zdarily napad. Take to jeste neumi sdilene knihovny, etc., takze k
> : realnemu pouziti to ma jeste daleko.
> : BTW: Mirror udrzuje jfch na /OS/Linux/Non-x86/PowerMac
> :
> 	Zrovna jsem cetl v c.o.l.announce, ze je k dispozici bootovatelne
> jadro pro Linux/PPC, ktere funguje i na PowerMacintoshi. Takze
> [...]
Jak bootovat, on ten ppcmac je preci jen mac, a ja maje ho na stole mirne
tecu z jeho chovani, bootuje se to brez bootbloky mac-os, o kterych nevim
kde jsou, pod mac-osem se neda administrovat nic cely je to  v obrazcich
vyrobit bootdisketu je tajemstvi, hfsutility jsou heske, takze clovek
pozna, jak se ktery file jmenuje, ale tim konci, pokus o administraci
z linuxu pomoci hfsutils je stejne odvazny jako pokus vyznat se v tom
pomoci macosu. Tesim se ze nekdo udela skutecne linuxovy boot.
		J.F.Ch.
jfch na sunsite.mff.cuni.cz