SSH

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Středa Listopad 13 11:21:53 CET 1996

Mam nasledujici problem:

Chtel bych nakonfigurovat ssh tak, aby pro vsechny pocitace jedne
domeny (konkretne kolej.mff.cuni.cz) byla komprese vypnuta, jinak zapnuta.
Do /etc/ssh_config jsem napsal toto:

Host *.kolej.mff.cuni.cz
Compression no

Host *
Compression yes

Mimochodem jsem prisel na to ze to musi byt takhle a ne obracene. Asi by
se to dalo precist i nekde v manualu :-) ... Ale o to nejde.
Jde o to, ze na svem pocitaci mam v /etc/resolv.conf uvedeno "search
kolej.mff.cuni.cz" a tak vesele pisu slogin xyz, nikoliv slogin
xyz.kolej.mff.cuni.cz, takze se mi pouzije pravidlo Host * a ne Host
*.kolej.mff.cuni.cz. No a to se mi nelibi. Nevite nekdo jak prinutit ssh
k tomu, aby se chovalo jak si predstavuji ja? Nerad bych vypisoval vsechny
pocitace (i kdyz by jich tak moc nebylo) do /etc/ssh_config a nerad bych
psal vsude priponu .kolej.mff.cuni.cz.

Diky.

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>