Q: IPX prez dial up

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Středa Listopad 13 10:58:19 CET 1996

> mel bych takovou Q: mam Intra NetWare a linux server. Na linux serveru
> chci rozchodit PPP server - No problem ( alejspon podle toho jak by se to
> mnelo ). Ale mam take potrebu rozchodit prez tenhle dialup IPX na ten
> novell server. Jako klient jsou W95. Prosim Vas mne se mnikde nepodarilo
> precist si jak to rozchodit teda co udel;at na strane linuxu a take co s
> tema W95 ?? Ma nekdo s timto skusenoust ? Chodi to jiz nekomu ?

Jo chodi to bez problemu, ale konfiguroval jsem jen ty win95,
terminal server ne. Terminal server musi podporovat kromne IPX take
PAP protokol pro prihlasovani, protoze win95 odmitaji jakoukoliv
jinou variantu autorizace. (Tedy je mozne nahodit PPP rucne, ale je
to trochu pracne.) Do win95 se nainstaluje normalni netware 32bit klient,
ktery je na CD s NW 4.11, nebo kdekoliv na mirorrech novellu.
Nejdrive ale musi byt instalovano telefonicke pripojeni site, jinak
se neinstaluji potrebne novellske knihovny. Pokud je v telefonickem
pripojeni site zvoleno prihlaseni na sit, tak se novelsky login vola
automaticky po spojeni, jinak je nutne jej vyvolat rucne.
Neni to ale ani na 28.8 modemu prilis quick, i obycejne namapovani
disku ma zrejme vysokou rezii.

Jinak na ladeni se hodi foray ppp server, ma sice tu nectnost, ze
nezaregistrovany funguje jen asi 2 hodiny, zato se na nem nic
nekonfiguruje a s win95 chodi napoprve. Takze pokud nebude spojeni
fungovat a win se pripoji pres foray, je problem na strane terminal
serveru.

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +42 2 24352785;+42 2 24972109
    OOOO               home: +42 311 679679;+42 311 679311