CGI + Apache

Dadak Jakub smdad na fce.vutbr.cz
Čtvrtek Listopad 14 07:38:35 CET 1996

Jaroslav Pribyl wrote:

> Zdravim,
>
> potreboval bych poradit ohledne takove veci. Mam funkcni cgi script,
> tzn., ze ho spustim z prikaz. rakdy. Ale kdyz se na nej odkazu v htlm,
> tah mi ho browser vypise jako textovy dokument.
>
>                 Diky
>                         Priba

Zdravicko,

 to vypada na to, ze ten script neni v adresari mapovanem pro
 scritpy, ale v normalnim adresari. V takovem pripade automaticky
 zustava implicitni content-type: text/plain.

  Presvecte se o tom, ze cgi script je tam, kde ma byt.

			jk
--
  ) Name    : Ing. Jakub Dadak (Dadman)                             (