Olympus 540s

Pavel Formanek pavel na bivoj.it.cas.cz
Čtvrtek Listopad 14 15:41:50 CET 1996

At 18:52 13.11.1996 +0100, you wrote:
>Zdravim,
>
>   mozna, ze budu castecne off-topic, ale ma nekdo zkusenosti at uz
>pod Linuxem ci nikoliv s touto MO jednotkou ? A jine MO jednotky ?
>Dik
 Ja provozuji MO jednotku Teac OB-301 k me naproste spokojenosti
chodi pod Linuxem a pod dosem. Pouze ve Win95 mam problemy - da se
pouzivat jen pro cteni. Na vine ale je zrejme spatny driver pro
SCSI adapter - mam NCR  53C810, protoze kdyz jsem si pujcil Adaptec,
bylo vse OK.

                        P.F.

>Jaromir Zdrazil
>E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz

  Pavel Formanek                 Institute of
                                 Thermomechanics, CAS
 E-mail: pavel na bivoj.it.cas.cz   Dolejskova 5
  Phone: +42-2-6605 3892         182 00  Praha 8
    Fax: +42-2-858 4695          Czech Republic