312GSVGA (was: TGUI 9440 AGi)

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 14 16:32:48 CET 1996

> Mezitim jsem si nainstaloval Debian 1.1 a zkusil, jestli mi to nahodou
> neprojde s tim X-serverem, ktery je v baliku xserver-svga. Ohlasi se jako
> XF86_SVGA ver.3.1.2 Patchlevel 0. Neproslo: s tou TGUI9440AGi si nerozumel.

Nikdo z Debianistu se zatim neozval, tak aspon posilam dalsi zpravu
z bojiste:

Vyhodil jsem Tridenta, vypujcil si klasickeho Cirruse GD5442,
vypurgoval jsem vse, co se tykalo x, znova nainstaloval, a,
podivnost: pri konfiguraci se mi to vubec neptalo na kartu atd.
Tak jsem pustil rucne
# xbase-configure
a ono naprosto nic, skriptik za vterinku projel, aniz by zbleptnul.
Tak jsem pustil xf86config zase rucne, dal startx, vse probehlo
nadherne, server najel a za 2 vteriny blik - zase zavrel hubu,
tak jako predtim.

Tak budto je v tech debianovskych packages pro X nejaka chybka
v instalaci anebo je ten Debian prilis citlivy na to, kdyz se
mu "podstrci" nejaka verse neceho odjinud (zatarovana),
ktera zanecha kdesi cosi a pak to ty konfiguracni skripty zblbne.

Jeste jedna podivnost: Pri prvni instalaci (ktera jaks-taks chodila)
se mi nainstaloval XF86Config primo do /etc a podruhy do /etc/X11
Muze nekdo napsat, kde mu doopravdy v Debianu sedi?

 Diky
 	Petr Herman