ipx pres ssh

Jan Kasprzak kas na brn.foresta.cz
Čtvrtek Listopad 14 16:22:29 CET 1996

Pavel Kankovsky <peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz> napsal:

> [...]

	Problem je, ze (pokud vim), Linux neumi tunelovat IPX pres IP sit
(umi pouze IP-IP tunelling).

: Uz jsem jednou nekomu posilal nejaky sileny navrh, tak to zkusim zopakovat
: verejne:
:
: Je to trochu blaznivy napad, ale mohlo by to fungovat: nazveme fwA a fwB
: firewally spojujici site A resp. B se svetem. Mozna by slo zaridit, aby po
: otevreni ssh konekce mezi fwA a fwB byl na teto konekci zrizen PPP, pres
: ktery by se pak routoval veskery provoz mezi A a B. Je to silene a
: bez zaruky :)

	Ja myslim, ze by to takhle slo. Ale pro virtualni sit TCP/IP
je lepsi pouzit IP-IP (IP tunneling) misto PPP. Pro IPX asi bude nutne
pouzit PPP.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak, E-mail kas na foresta.cz, WWW http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[   System Administrator at Foresta SG, a.s. (tel: +42-5-45222018)   ]]]]