login v RH 4.0

Peter Kundrat kundrat na nut.napri.sk
Čtvrtek Listopad 14 21:22:59 CET 1996

> Jde o to, ze ten stary login nezaznamenava do syslogu kdyz se clovek
> odloguje, protoze spusti login pres exec(), zatimco ten RedHati pomoci
> fork() a exec(), takze bezi i kdyz je clovek nalogovany a pak muze oznamit
> kdyz se odloguje.

Asi je to skor diskusia do redhat developers listu, ale ten zapis odlogovania
snad inak robi init, takze nevyhnutny snad ten proces nie je. A k otazke ci to
vadi, ze tam je .. snad autori usudili, ze vyhody prevazuju nad nevyhodami
(snad to tam niekde je komentovane) .. bolo by dobre vidiet ich argumenty ..
osobne mi to logovanie nepripada ako ospravedlnujuci argument ..

					pk