fdisk problem

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Sobota Listopad 16 18:40:05 CET 1996

>nepozna ... Nejde u toho asi lba, nebo ja nevim co vzhledem k tomu, ze
>pise, ze ten disk ma vic jak 1024 cylindru, pritom on jich ma ve
>skutecnosti jen 852! Jak je to mozne? Proc to pod jinymi os (w95, dos) jde
>v pohode? On na to ten linux nainstalovat jde, ale nejde lilo a to je tam
>ten nainstalovanej linux pak na nic, protoze neni jak nabootovat ..

je-li problem _jenom_ v nepoznane gometrii tak je potreba lilu proste tu
spravnou geometrii vnutit :-) napr. pridat do lilo.conf:

disk = /dev/hdc
  bios = 0x82    # timhle si nejsem jisty
  sectors = xxx
  heads = yy
  cylinders = 852

a pokud nenajde zacatky partitions tak jeste

  partition = /dev/hdc1
  start = aaaa

pokud tohle neni alespon smer k reseni, tak jsem zrejme nepochopil zadani
ulohy :-)

--mm

Michael Mráka
e-mail: michael na fi.muni.cz