mene nez 4MB pameti

Michal Choura XCHOURA na cs.felk.cvut.cz
Pondělí Listopad 18 11:39:43 CET 1996

On Sat, 16 Nov 1996, Jakub Jelinek wrote:

> Na Xterminal zapomente.
> 4MB jsou tak nejnizsi hranice pro ciste textovy rezim, nejlepe jeste bez
> kompilaci. Na Xy minimum 8MB (s 6MB asi nabehnou, ale jak...)

Tak moment, ja beham Linux na 4 MB pameti a Xy behaji celkem v pohode.
Mam jadro bez podpory siti i jinak optimalisovane na minimum pameti.

Co se tyce puvodni otazky, tak na X Server neni potreba instalovat Linux,
ale pokud jsem spravne pochopil problem, melo by stacit nainstalovat
na DOSove PC nejaky DOSovy Xsrever, napr. XAppeal (je dostupny
v archivech SIMTEL). Je to shareware, melo by se za nej platit.

|Michal Choura,	student	of 	         e-mail: xchoura na cs.felk.cvut.cz       |
|Czech Technical University in Prague,   www: http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/ |
|the Faculty of Electrical Engineering.                                        |