cisco

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Pondělí Listopad 18 10:35:32 CET 1996

Filip Zaludek wrote:

> Dobry den!
>
> Predem se omlouvam za OT.
> Potreboval bych nejak zjistit, jaky je provoz
> na jednotlivych interfaces u CISCO 2.5K (IOS 11.0(4) ).
> Tzn. denni statistiku, kolik proteklo v danou hodinu.
> Existuje na to nejaka featuresa?
> Prip. nejaky SW, ktery by delal odbery jednou za hod?
>
> Diky za info!

Zkuste se podivat, jak to delaji kolegove na VSE.

Na jejich webu jsou velice pekne grafy o vyuziti siti.

Pouzivaji klasicky protokol pro jednoduchou spravu site
(ktery snad na tom Cisku taky bezi)
ve spojeni s nejakym perlovym programkem.

Kdybych mel vic casu, tak uz jsem to taky davno obslahnul.

                  :-)
                              pk

--
| Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |