fdisk problem

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pondělí Listopad 18 14:56:31 CET 1996

> Mam disk 3.6Gb a lilo pri spusteni mi krom jineho hlasi
>
> Warning: BIOS drive 0x82 may not be accessible
>
> Napadlo mne dat ten prikaz bios = 0x82 , ale moje lilo ho nezna.
> Jakou musim mit verzi? Ja mam 19.

No, ja uz jsem s BIOSem dost dlouho nedelal, ale neni to cislo za bios
cislo disku, pod kterym ho zna bios? Pak by tam pro prvni harddisk
melo byt 0x80, pro druhy 0x81, atd. Pokud to znamena neco jinyho, tak
nevim.

                   I can take or leave it if I please