SNMP (SMNP)

Radek Vybiral Radek.Vybiral.fei na vsb.cz
Pondělí Listopad 18 16:19:37 CET 1996

On Fri, 15 Nov 1996, Jaroslav Pribyl wrote:

> Zdravim vsechny,
>
> nejite nekdo, jestli existuje, a pokud ex., tak kde, nejaky SW, kterim
> bych mohl provedet management aktivnich prvnu LAN pomoci SMNP. Ten SW by
> mel byt zamozrejme pod Linux, nejlepe pro X-windows. Vlastnim licenci
> Optivity, ale ta je jen pro windows, a jeste ke vsemu jen pro Win 95.
>
> 		Diky
>
> 			Priba

Nasel jsem neco pro Linux. Vypada to celkem zajimave. Cele se to deje
pres Weba.
Myslel jsem si, ze az budu mit cas tak si s tim pohraju... Chyba lavky,
nemam :(
Roste to na URL: http://www.ozemail.com.au/~equival/mibmastr/info.html

R.V.
| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                   Phone: +42 69 699 3479 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
|           Cache			      http://cache.osanet.cz:8080 |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |