Cisco podruhe

Pondělí Listopad 18 17:26:39 CET 1996

On Mon, 18 Nov 1996, Jaroslav Pribyl wrote:

> zatizenosti routeru. Stahnul jsem si uvedene skripty a cely balik
> cmu-snmp. Pokousel jsem se tedy o instalaci snmp. Po rozbaleni jsem si
> precetl readme a zadal make all install. Hlasi to spoustu warning a
> nakonec se to vubec nezkompiluje. Netusim v cem je problem. Prosim o
cmu-snmp potrebuje pro svou existenci na Linuxu nejake patche
prohledal jsem sve archivy a patch jsem sice nenasel, ale vyhrabal jsem
tohle (citat z obsahlejsiho textu z c.o.l.a.):

        The source and binary distribution is named
                cmu-snmp-linux-3.2-src.tar.gz
                cmu-snmp-linux-3.2-bin.tar.gz.
        and available at
                ftp.ibr.cs.tu-bs.de (134.169.34.15)
        in
                /pub/local/linux-cmu-snmp

        and at sunsite.unc.edu in /pub/Linux/system/Network/admin.

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)