blikajici Mach

Jan Prikryl prikryl na weinberl.cg.tuwien.ac.at
Pondělí Listopad 18 20:36:26 CET 1996

> Date: Mon, 18 Nov 1996 12:22:15 +0100 (MET)
> From: Petr Her~man <Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: blikajici Mach

> Strcil jsem do stroje vypujcenou ATI Mach64, kdyz natahnu Slackware
> s jadrem 1.2.13, je to O.K., ale kdyz natahnu Debian 1.1 s jadrem
> 2.0.6, tak vse O.K., ale sotva mi najede login: , tak mi konsole
> (ne X, normalni) zacne blikat. Videl to uz nekdy nekdo?

Nenastavuje ten Debian nejakym zpusobem parametry texoveho modu?
Kolega, co mu prave okupuji stroj, se pokousi bo bootu nastvit
programem SVGATextMode jeine parametry textoveho modu - shodou
okolnosti take pro Mach64 - a cosi tam zblbnul, takze karta trosku
zaprotestuje, ale nastesti pro mne se usadi). Co je to za ditsribuci
nevim, vypada to jako Slackware, ale neni to Slackware :-).

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria