T602

Jan Prikryl prikryl na weinberl.cg.tuwien.ac.at
Pondělí Listopad 18 21:39:14 CET 1996

Dobry vecer,

chtel jsem polozit takovou skoro kacirskou otazku: nenapsal uz nekdo
ktery by dovoloval obrabet t602ku na Unixu? Mel jsem ideu napsat
Emacsovy mod (protoze v Emacsu jde vsechno), anebo donutit nejakeho
studenta sebevraha napsat T602ku pod iXy (pripadne T602 import do
nejakeho jiz existujiciho WYSIWYG editoru pod X, pokud takovy
exsituje). Ale nez zacnu blaznit, chtel bych vedet, jestli to uz
nekdo neudelal ...

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria