T602

Kybic Jan student 5_96_97 k335 xkybic na sun.felk.cvut.cz
Úterý Listopad 19 11:05:06 CET 1996

On Mon, 18 Nov 1996, Jan Prikryl wrote:
> chtel jsem polozit takovou skoro kacirskou otazku: nenapsal uz nekdo
> ktery by dovoloval obrabet t602ku na Unixu? Mel jsem ideu napsat
> Emacsovy mod (protoze v Emacsu jde vsechno), anebo donutit nejakeho
> studenta sebevraha napsat T602ku pod iXy (pripadne T602 import do
> nejakeho jiz existujiciho WYSIWYG editoru pod X, pokud takovy
> exsituje). Ale nez zacnu blaznit, chtel bych vedet, jestli to uz
> nekdo neudelal ...

Kdyz jsem nahodou neco takoveho potreboval, tak jsem vyexportoval z T602
soubor do RTF a ten jsem prohnal nejakym filtrem (napr. na bazi
tr,awk,m4), tak aby z nej vypadlo co potrebuji, nejcasteji TeX. To
celkem slo. Samotny T602 format se taky docela dal pochopit, alespon
ty zakladni kody jaky <bf> <endbf> jsem vykoukal, ale uz je to davno
a asi jsem to vsechno zahodil. Ale jestli prinutis studenta
sebevraha, aby napsal T602 pod X, tak se na to taky rad podivam.

Honza

Jan Kybic <xkybic na cs.felk.cvut.cz>
http://cs.felk.cvut.cz/~xkybic/       tel. 42-2-301 88 26