3-tl. mys pro X

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Úterý Listopad 19 10:59:14 CET 1996

Petr Her~man wrote:

> Zatim pouzivam v X normalni mikrosofti 2-tl. mys s emulaci prostredniho
> cudliku, ale pritom trpim takovym "pocitem menecennosti", ze preci
> "nativni" mysi pro X je tritlacitkova. Ale mozna je to jen takovy mytus.
> Mohl by me nekdo, kdo pracoval s 2- i 3-tl. mysi rict, jestli ty
> 3-tl. maji pri praci skutecne nejakou vyhodu anebo je to jen
> takova tradicni predstava, kterou je mozno lehce opustit?

Ja jsem dlouhou dobu pouzival obycejny 3tl. genius jako Microsoft.
Obcas me sice "ustrelil" kurzor, ale to spis byla chyba zakl. desky.

Ale na druhou stranu: ovladat tritlacitkovou mys muze byt pro
nektere uzivatele prilis slozite ( a proto jsem si poridil
2tl. Mitsumi)

                :-)

                               pk

--
| Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |