3-tl. mys pro X

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Úterý Listopad 19 15:32:25 CET 1996

On Mon, 18 Nov 1996, Jan Kasprzak wrote:

> : Tritlacikovy Genius chodi s nastavenim MouseSystems, alespon ja jsem
> : byl s nimi vzdy uspesny.
>
> 	Novejsi Geniusy maji protokol Microsoft -- pry Windows
> verze 0.95 nepodporuji MouseSystems protokol tak dobre jako
> Microsoft protokol -- takze Genius ted dela mysi s Microsoft
> protokolem. Ja tady mam Genius mouse 3 a v XF86Configu mam toto:
>
> Section "Pointer"
>     Protocol    "Microsoft"
>     Device      "/dev/mouse"
> EndSection

Lze tomu rozumet tak, ze (u novych Geniu) v MS protokolu chodi vsechna
tri tlacitka? (Kdysi jsem snad nekde slysel, ze "dvoutlacitkovost" neni
vlastnosti MS protokolu, ale jen MS mysi...)  :-)

  Zdravi
                    bohumil chalupa