Shell podporujici cestinu?

Martin Vobr xvobm02 na drson.vse.cz
Úterý Listopad 19 19:24:52 CET 1996

Dobry den,
zhanim nejaky shell, ktery by podporoval znaky vetsi nez 128. Problem je v
tom, ze bych rad dal shellovym prikazum argument obsahujici ceske znaky.
Kdyz si pustim nejaky 8bit compliant editor jako joe, tak je vse ok, ale
prikazova radka mi jen pipne a nic nezobrazi :-( Pouzivam Slackware a bash.
Nejake navrhy?

 Jedina jistota je,    Martin Vobr at Prague University of Economics  wWWWw
 ja nerozumim tobe     mail:     xvobm02 na manes.vse.cz                 -o-o-
 a ty mne ....         www:      http://manes.vse.cz/~xvobm02         ~ - ~
  (Zuby nehty)         hardware: PC Pentium + brain                    ~~~
                       tel/fax:  +042 (02) 788 13 52