prava /dev/ttypX u sl3.1

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Úterý Listopad 19 20:36:49 CET 1996

>    Dobry den!
>       Mozna to tu uz bylo, ale i tak. Vsiml jsem si, ze uzivatele
>pripojeni (mozna nejen) telnetem k linuxu (Slackware 3.1) maji u svych
>terminalu /dev/ttyp<neco> i pravo x spousteni. Kdyz pak takovemu
>cloveku prijde mail v dobe, kdy je prihlasen, tak se mu zobrazi jeho
>hlavicka i s nekolika prvnimi radky textu zpravy. Lze se tohoto
>problemu nejakym legalnim a elegantnim zpusobem zbavit ?

obavam se ze ty dve veci spolu vubec nijak nesouvisi :-)
slack. 3.1 ma implicitne  na konci /etc/profile nastavene tohle:

# Notify user of incoming mail.  This can be overridden in the user's
# local startup file (~/.bash.login or whatever, depending on the shell)
biff  y

tj. neco jako xbiff v Xech, a to je ta vec co vypisuje ty maily....
jinymi slavy dejte tam
biff n
a je to v poradku :-)

--mm