kniha Internet server (Pavel Satrapa)

Robert Hanzlik robi na vol.cz
Středa Listopad 20 10:05:34 CET 1996

xzend01 na vse.cz wrote:

> Nevite, prosim vas nekdo, jaka distribuce Linuxu je na prilozenem CD?

<FLAME ON>
Jednim slovem : hrozna !
<FLAME OFF>

Jedna se o distribuci, jez pani Satrapa a Randus stvorili po
zkombinovani RedHatu 3.0.3 a 3.0.4 + dalsich rozsireni, uprav a
produktu. Nazvali ji SARAH - zkratka SAtrapa RAndus Hodne prace ... <no
comment>.

<REALITY ON>
ac mam dojem, ze v linuxu nejsem zacatecnik, tak instalace dotycne
distribuce mi dala radne zabrat. Dodnes se mi nepodarilo ji nainstalovat
tak, jak zrejme autori minili ... Proc ? Zkonci pri instalaci LILO na
disk ve fazi, kdy se zrejme zavola se spatnymi parametry, nebo se
nezavola vubec, preskocit se neda a stale cloveku nadava. Diky bohu je
tam pod ALT+F2 schovana konzole, kde si clovek s troskou fantazie dokaze
poradit, pokud najde, kam to vlastne co uklidilo ...
<REALITY OFF>

Muj result tedy zni : distribuce se jmenuje SARAH, lec HORROR by asi
sedel lepe ... Uz se toho CD bojim a vecer ho zaviram do rakve ...

--
Bye
        Robi

Robert Hanzlik                       Video On Line a.s - Czech Republic
e-mail : robi na vol.cz                 http://www.vol.cz
tel : +42-2-21844336                 fax : +42-2-21844335