kniha Internet server (Pavel Satrapa)

Jiri A. Randus JIRI.RANDUS na vslib.cz
Středa Listopad 20 11:33:59 CET 1996

> ac mam dojem, ze v linuxu nejsem zacatecnik, tak instalace dotycne
> distribuce mi dala radne zabrat. Dodnes se mi nepodarilo ji nainstalovat
> tak, jak zrejme autori minili ... Proc ? Zkonci pri instalaci LILO na
> disk ve fazi, kdy se zrejme zavola se spatnymi parametry, nebo se
> nezavola vubec, preskocit se neda a stale cloveku nadava. Diky bohu je
> tam pod ALT+F2 schovana konzole, kde si clovek s troskou fantazie dokaze
> poradit, pokud najde, kam to vlastne co uklidilo ...

Nepochopil jsem duvod hodnoceni `HROZNA'. Z vaseho dopisu vyplyva, ze jste
mel problem s LILO zavadecem pri instalaci. Nic ve vasem dopise nehovori o
vlastni distribuci.

Pokud se tyce instalacniho programu, tak je s vyjimkou prvni faze
(ktera zahaji instalaci z CD) naprosto totozny s instalaci RH 3.0.4.
Nefunkcnost LILO zavadece lze vysvetlit mnoha duvody, v neposledni rade
vlastnostmi pocitace, na ktery se instaluje. Mate-li problemy, obratte se
na mne, muzeme se pokusit o reseni.

Odpoved na puvodni dotaz tedy zni: SARAH Linux je zalozen na RedHat Linuxu
3.0.4 a je rozsiren o celou radu programu (zejmena serveru). Verze jadra
na CD je 2.0.20; chystam se udelat RPM s 2.0.25