SQL + male predstaveni

Michal Muhlpachr michalm na brn.pvt.cz
Středa Listopad 20 17:37:59 CET 1996

On Wed, 20 Nov 1996, David Doubrava wrote:

> K tematu:
> 	jako dostatecne mohutny SQL nastroj doporucuji Postgres95, ktery vyse
> zminene vlastnosti podporuje (a mnohe dalsi).
> 	Rozchozeni - neni tak slozite pokud se vyuzije moznosti precist si
> pribalenou dokumentaci a zeditovani zakladniho Makefile (v. 1.00) njsem si
> jist jak je to nyni, jestli tam nepribyla utilitka na konfiguraci (adresare
> a OS).
>
> 	Hi
> 		David Doubrava

I kdyz je Postgers95 velmi vykonny nastroj a ma spoustu rozsireni, ma i
sve mouchy. I kdyz ma doudimezionalni klice nema napr. primarni index, coz
povazuji za elementarni vlastnost relacni databaze (Postgres95 je relacni
databze vlastene jen svym interface) a nema take dostatecne chodivy
interface do Perlu (zatim jsem mel moznost videt jen castecne chodive
verze, ktere meli problemy s alokaci pameti).

S pozdravem

email: michalm na brn.pvt.cz     tel:+42-5-7269424
PVT a.s., Veveri 102, 659 10 Brno, Czech Republic