HDD WD Caviar WDC AC2850F

Zdenek Havelka zdenekh na pvt.net
Čtvrtek Listopad 21 00:11:28 CET 1996

> 800000 hodin ? To by bylo 100 let nepretrziteho provozu !

Spokojil bych se i s tremi hodinami navic, jen abych stihl zalohu.

:-)) Zajimalo by mne, jak se nekdo dostal k tak vysokemu cislu jako je
8000000. IMHO nejpozdeji za 175200 hodin budem do pocitacu strkat misto
hdd nejspis neco velmi maleho, zeleneho, bez rotujicich soucasti.
Doufam, ze to nebude necekane sublimovat nebo explodovat. Kazdopadne,
jestli na tom uvidim nalepku Caviar nebo WD, dam si majzla.

--
Zdenek Havelka                           E-mail: zdenekh na pvt.net