kniha Internet server (Pavel Satrapa)

Robert Hanzlik robi na vol.cz
Čtvrtek Listopad 21 10:00:12 CET 1996

Jiri A. Randus wrote:

> Nepochopil jsem duvod hodnoceni `HROZNA'. Z vaseho dopisu vyplyva, ze jste
> mel problem s LILO zavadecem pri instalaci. Nic ve vasem dopise nehovori o
> vlastni distribuci.

Problem nebyl primo se zavedenim pres LILO, ale s instalaci, tedy s
'automatickym' nakonfigurovanim a prvnim nainstalovanim LILO na disk.
Vice viz private e-mail, nebudeme zatezovat konferenci. Pokud ma nekdo
podobny problem, mohu popsat (snad si jeste pamatuji) postup, jak to
jakz-takz obejit.

--
Bye
        Robi

Robert Hanzlik                       Video On Line a.s - Czech Republic
e-mail : robi na vol.cz                 http://www.vol.cz
tel : +42-2-21844336                 fax : +42-2-21844335