CGI

Vladimir Michl MICHLV na infnw.inf.upol.cz
Čtvrtek Listopad 21 14:41:01 CET 1996

> Zdravim vsechny,
>
> kdo mi prosim poradi, jak nastavit apache 1.1 tak, aby spoustel cgi.
> Tyto se nachazeji v adresari /usr/local/etc/apache/cgi-bin. Konkretne mi
> jde o to, rozchodit counter - jmenuje se nph-count.cgi.

  v souboru srm.conf zadat
  ScriptAlias /cgi-bin/ /usr/local/etc/apache/cgi-bin/

  a v souboru access.conf dat do polozky
  <Directory /usr/local/etc/apache/cgi-bin>
  Options ExecCGI

  To by tak melo stacit.

                                            Vladimir
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                                      *
*           Vladimir.Michl na upol.cz                                   *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *