PPP pripojeni

Zdenek Havelka zdenekh na pvt.net
Pátek Listopad 22 00:16:10 CET 1996

Mam trosku problem. Pokousim se o PPP pripojeni z Linuxu

- vytvoril jsem si link /dev/cua0 na /dev/modem
- overil jsem si pomoci prog. minicom, ze modem komunikuje
- snazim se spustit pppd, ale tady mi to moc nejde. Spoustim asi takto:

pppd modem 38400 defaultroute connect "chat -f /home/zdenek/my.script"

ale asi je ten script je blbe napsanej.
Syntaxi jsem z "man chat" moc nepochopil.
potrebuju vytocit cislo "12345", pockat na retezec "abc:", poslat "x",
pockat na retezec "def:", poslat "y".
momentalne script vypada asi takto:

AT OK ATDT841321118 CONNECT TIMEOUT 10 ogin: cosi TIMEOUT 5 assowrd:
cokoliv

po spusteni se ovsem ceka par vterin, a pak se vse ukonci, aniz by modem
zacal vytacet ci se delo cokoliv jineho.

Muze mi nekdo napsat, jak ma ten script vypadat ?

--
Zdenek Havelka                           E-mail: zdenekh na pvt.net