PPP pripojeni

Zdenek Havelka zdenekh na pvt.net
Pátek Listopad 22 01:00:52 CET 1996

Libor Chorzempa wrote:

> Doplnte do init stringu volbu X3:
> ATX3DT84....
> Modem patrne pred vytocenim cisla ceka na oznamovaci ton,
> ktery ale nepozna, protoze v CR je dost odlisny.

diky, ale to asi nebude ono. Je to Zyxell 2864Elite a chodi i bez X3.
Ono se mu totiz neposle vubec nic. Ledky ani nemrknou. Vubec to s nim
nekomunikuje, alespon mi to tak pripada.

Ale pokud zkusim treba "echo 'AT' >>/dev/modem", tak je to v poradku.
Rovnez pres minicom to vytaci bez problemu.

--
Zdenek Havelka                           E-mail: zdenekh na pvt.net
HotLine                                  tel: +42 (05) 7269314