PPP pripojeni

Martin Kafara kafara na hk.altec.cz
Pátek Listopad 22 08:37:42 CET 1996

Zdenek Havelka wrote:

> Diky. Uz mi to beha. Teda skoro. Mohu to bohuzel spustit jen jako root a
> misto "pppd modem 38400 ....." musim zadat "pppd ttyS0 38400 ....".
>
> --
> Zdenek Havelka                           E-mail: zdenekh na pvt.net

No, podobny problem jsem asi pred 14 dny resil take. Nakonec se nalezlo
reseni v tom, ze jsem vyvolaval modem ale ve skutecnosti jsem mel
vyvolat /dev/modem.
Pokud mas zajem, mohu ti zaslat sadu scriptu, ktere ti budou chodit.
Take jestli mas Slackware, muzes si spousteni pridat do souboru
/var/spool/cron/crontabs/root. To zabezpeci, ze pokud ti vinou
nekvalitniho spojeni spadne linka, navaze se do doby, kterou stanovis
nove spojeni. V RedHat je to v  /etc/crontab

							martin