h2ph

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Pátek Listopad 22 20:02:26 CET 1996

Mam nejake nepochopitelne potize ve Slackware 3.0 pri generovani *.ph
Protoze jsem v distribuci Slackware h2ph nejak neobjevil, pretahl jsem
si ho z Debian 1.1, ale predpokladam, ze to h2ph by melo byt vsude stejne,
ne?
A kdyz vlezu do /usr/lib/include (doufam, ze to je to spravny misto)
a chci pustit obvykle
h2ph * sys/*
tak mi to ze zahadnych duvodu vynada
FlexLexer.h -> FlexLexer.ph
Can't create FlexLexer.ph: No such file or directory

Na tom jmene souboru (FlexLexer) nezalezi, zkratka mi nadava,
at mu zadam:
h2ph jakykoliv_soubor.h

Pritom pri presmerovani:
h2ph < jakykoliv_soubor.h > jakykoliv_soubor.ph

to projde O.K., jen kdyz ho zadam jako argument tak mi nadava.
Jsem uz z toho janek.

Petr Herman