X - color depth swithing

Tom Vrana tom na sorry.vse.cz
Pátek Listopad 22 20:28:18 CET 1996

On Fri, 22 Nov 1996, Matus Hrusovsky wrote:

> 	Hi !
>
> Neviem cim to je, ale este som neprisiel na to ako sa da prepinat pocet
> farieb... Ak sa rozlisenie prepina ctrl-alt-+ a ctrl-alt--, tak ma
> napada, ze aj color depth by sa mal dat nejako prepinat, alebo nie ???
> Naco su potom nastavene v XF86Config-u dalsie rozlisenia pre rozne depths?
>
> 					thx, mathew

Hmmmm, to by se ti libilo, prepinat hloubku barev za behu.. to bohuzel
nejde, hloubka barev se da prepinat pouze pri nahazovani Xek, a to sice
parametrem --bppX, kde X je bitova hloubka (tj. 4,8,16,32)... Paramtr se
da nastavit ve startx, nebo primo pro xinit

						Tom

Tom 'Ranger' Vrana					       tom na sorry.vse.cz
----------------- Assistant Network Supervisor at Prague University of Economix