BootRom

Jan Prikryl prikryl na weinberl.cg.tuwien.ac.at
Pátek Listopad 22 21:48:29 CET 1996

> Date: Fri, 22 Nov 1996 21:29:59 +0100 (MET)
> From: Matus Hrusovsky <linux na vdstudentserv01.utc.sk>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: BootRom

> Tak ma napadlo ako vyuzit bootrom na sietovych kartach, aky sw pre linux
> to podporuje, teda cim to podporit, aby sa dalo bootovat s linux servra
> z diskless stanice ? Konkretne ma zaujima terminal na spracovanie posty,
> cize by sa mu len poslal pine a uz by frcal...

Neeeeee. K tomu, aby se PINE mohl rozbehnout, potrebuje bezici system.
Co se da, je udelat si "NFSroot" cili diskless instalaci Linuxu, jez
se dejme tomu bootuje pres bootromku (slysel jsem, ze pry se s bootrom
pro netware da z NW serveru natahnout Linux). V Praze jsem si cvicne
jednu takovou instalaci udelal, bootovani DOS/Linux pres loadlin, na
DX2/66 s 16M RAM ani nebyl moc poznat rozdil v rychlosti proti druhe
masine "stejneho" razeni - jenom X se tahaly dele. Swap do swapu
windows, bez problemu. Jediny problem byl shutdown - masina si briskne
hend v prvni fazi odmontuje vsechny NFS diky, vcetne rootu, samozrejme
- takze to chce trosku editace rc skriptu.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria