Zvuk pod Xwindows, OFFICE pod X, 2sitove karty, klient NW

Mirek Ludvik k175 t.4942 ludvik na fsv.cvut.cz
Sobota Listopad 23 17:47:20 CET 1996

1)  Poradte mi nejaky program pod Xwindows, ktery by umel rozumnym
zpusobem zachazet s audio CD-ROM a zvukovou kartou. Pripadne napiste,
kde se neco takoveho da stahnout.

2)  Doslechl jsem se, ze existuje produkt, ktery by mohl konkurovat
znamemu MS OFFICE. Neradte mi prosim TEX. Mam na mysli produkt, se
kterym muze be problemu pracovat napr. sekretarka.

3)  V pripade ,ze dam do pocitace 2 ethernetove sitove karty a
pripojim je hned za sebou, jak zaridim aby napr FTP pouzivalo obe
tyto karty a tim pracovalo rychleji (za predpokladu, ze prenos je
limitovan propustnosti sitove karty).

4)  Nedari se mi pod emulaci dosu rozcodit komunikaci se siti
NetWare. Prosim poradte.

Zdravi

Miroslav Ludvik
ludvik na fsv.cvut.cz