Zvuk pod Xwindows, OFFICE pod X, 2sitove karty, klient NW

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Sobota Listopad 23 18:33:21 CET 1996

: 1)  Poradte mi nejaky program pod Xwindows, ktery by umel rozumnym
: zpusobem zachazet s audio CD-ROM a zvukovou kartou. Pripadne napiste,
: kde se neco takoveho da stahnout.

	Audio CD -- workman, Xcdplay. Zvukova karta -- xdoom, xquake :-)
:
: 2)  Doslechl jsem se, ze existuje produkt, ktery by mohl konkurovat
: znamemu MS OFFICE. Neradte mi prosim TEX. Mam na mysli produkt, se
: kterym muze be problemu pracovat napr. sekretarka.
:
	StarOffice, RedHat ApplixWare, Caldera Office. Slysel jsem,
ze textovy procesor v Applixware umi nacitat wordovske dokumenty.
Anebo Caldera Wabi a pak pouzivat nativni wokenni aplikace.

: 3)  V pripade ,ze dam do pocitace 2 ethernetove sitove karty a
: pripojim je hned za sebou, jak zaridim aby napr FTP pouzivalo obe
: tyto karty a tim pracovalo rychleji (za predpokladu, ze prenos je
: limitovan propustnosti sitove karty).

	Prenos _neni_ limitovan propustnosti sitove karty (pokud
ovsem nemate 3c501 nebo nejakou podobnou prehistorickou potvoru).
Velka vetsina soucasnych karet s beznym pocitacem dokaze zaplnit 10Mb/s
ethernet. A Pentium od cca 100MHz dokaze zaplnit 100Mb/s ethernet.

: 4)  Nedari se mi pod emulaci dosu rozcodit komunikaci se siti
: NetWare. Prosim poradte.

	Posledni DosEmu by to mel umet (0.64?), ale nezkousel jsem to.
Ale proc nenamontovat No-Wellovy disk rovnou do Linuxu a z DOSemu
k tomu pristupovat jako ke kazdemu jinemu disku (viz ncpfs, ncpmount).

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na muni.cz>            http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[       This message was sent from my home machine running Linux.     ]]