Max. pameti

Klaus Jaroslav XKLAUSJ na vision.felk.cvut.cz
Neděle Listopad 24 17:43:49 CET 1996

> ja chapu, ze jsou i jine procesory :-)) Ale moc by mne to zajimalo. Ja mam
> totiz podobne problemy ... ale v oblasti diskove :-))) (muj disk ma 517 MB
> :-((( )
>                         Pavel JANIK ml.

Mozna jsem to spatne pochopil, ale posledni odpoved na me pusobi, ze
je autor trochu v omylu. Ta max pamet se disku take tyka. Ten (ty)
gigabajt(y) nejsou jen v RAM :-), ale je to samozrejme cely
virtualni prostor tedy RAM + swap.
Nicmene pres veskere smajliky takova pamet se samozrejme muze nekdy
hodit. U nas v laborce jsem ted videl jeden projekt, kdy bylo treba k
vypoctu nejakych (nepamatuji se presne) 280MB. No a to je jen jeden
proces jednoho cloveka. Ted si pripocitejte neco na ty dalsi
uzivatele a za chvili jste u konce (pameti).
Na druhou stranu zpracovavat takove mnozstvi dat na PC, byt by to
bylo pentium (ovsem, zalezi na typu zpracovani - treba kdyz to jen
kopirujete....), by byl asi dost zoufaly pokus (a nebo zajimavy
experiment :-) )
                       S pozdravem Jaroslav Klaus

P.S.: Ten projekt samozrejme nebezel na PC, ale na SPEARCu (pokud to
      jmeno pisu spravne... je mi lito, ale parametry te masiny
      neznam) a trvalo to cca 20 min - zpracovani nejakych
      grafickych dat - co byste nechteli v laboratori
      pocitacoveho videni.