OFFICE pod X

Jan Prikryl prikryl na weinberl.cg.tuwien.ac.at
Pondělí Listopad 25 08:44:05 CET 1996

> Date: Sat, 23 Nov 1996 18:02:15 +0100 (MET)
> From: Miroslav Pikus <miro na ccwf.cc.utexas.edu>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: OFFICE pod X

> Ja viem o 3och.. Applixware (www.redhat.com), Caldera Office
> (www.caldera.com) a StarOffice (sunsite ~linux/apps), vsetko komercne
> aplikacie, ale beta verzia StarOfficu sa da stiahnut zo sansajtu....

StarOffice je v beta verzich zadarmo (jeste aby ne), finalni verze bude
pro osobni pouziti zadarmo take (za pouziti pro skole ci firme se bude
samozrejme platit). Chystam se ji vyzkouset.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria