news to mail

Jan Prikryl prikryl na weinberl.cg.tuwien.ac.at
Pondělí Listopad 25 08:52:49 CET 1996

> Date: Sun, 24 Nov 1996 22:56:58 +0100 (MET)
> From: e94969 na vsb.cz
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: news to mail

>    existuje nejaky zpusob, jak to udelat tak, aby automaticky news
> prispevky mi dosly na moje mail konto. Jedu totiz na dva tydny pryc a
> chtel bych porad odebirat newsy. Dik

Myslim, ze nektere newsove systemy dovoluji svemu spravci, aby zadane
skupiny rozesilal vyjmenovanym lidem. Pokud je to pravda, byla by toto
asi nejrozumnejsi cesta. Psal jsem kdysi jako semestralku z TCPIP siti
demona, ktery neco podobneho delal - pokud chces zdrojaky, mozna je
nekde vyhrabu.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria