rpm otazky

Martin [Keso] Keseg keseg na Viktoria.drp.fmph.uniba.sk
Pondělí Listopad 25 14:58:22 CET 1996

Dobry ,..

Mam zopar otazok i instalacii srp.rpm. Napr. ked chcem navolit nejake spec.
options v Makefile daneho programu ako na to ? Zda as mi dost neprakticke
pozastavit rpm --rebuild a v druhom okne to editovat a potom zas spustit.
Potom, preco ked dam rpm --rebuild on ten dany program nainstaluje ale
pritom ho akoby nepridal do databazy. Az ked ho nainstalujem z ~/RPMS/i386
sa da napr. odinstalovat.

						Keso
x.x ako je vobec mozne ze na neupravovanom RH 4.0 nezbehne kompilacia
nejakeho src.rpm a napr ako nethack sa zrube s hladkou "moc command not
found" ?
Ked mal clovek tgz tak v nom boli aj README subory kde sa pisalo o softe
ktory by som mal  mat na masine aby som danu vec mohol skompilovat. Tu
clovek spusti rpm a cuduje sa.

--
                	Martin [ Keso ] Keseg
	   Home Page: http://www.drp.fmph.uniba.sk/~keseg