HW monitoring

Pavel Machek machek na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Listopad 26 20:40:04 CET 1996

Vaclav Pilat (pilat na nkp.cz) wrote:
:
:  Preji dobry den.
:
: Netusite nekdo, zda-li existuje HW karta na monitorovani
: napajeciho napeti, hlidni otaceni vetracku, teploty
: kritickych casti pocitace, ...  s driverem pod Linux?
: Pokud by bylo nutne slevit, vybral bych si pouze hlidani
: teploty  :-)

U jisteho nejmenovaneho novelliho serveru (novell.karlin.mff.cuni.cz)
jsem problemy s teplotou vyresil tak, ze jsem ze serveru sundal kryt
a postavil vedle nej takovy ten stolni vrtulovy vetrak. Predtim disky
topily tak ze se na nich nedala udrzet ruka. Ted je vse krasne
studene. Mozna ze to vyjde dokonce levnejc nez takova karta :-).

Jeste jedna rada k HW: Sundany kryt udela ze HW se chova slusne.
Opravdu.

This is my little buggy signature...				Pavel