Exec format error

David Hajek david na antares.kolej.mff.cuni.cz
Úterý Listopad 26 23:48:43 CET 1996

Zdravim,

 mam problemy s knihovnou /usr/lib/libvga.so.1. Zkousel jsem poustet
"klasickeho" dooma, ktery tuto knihovnu vyzaduje, ale neuspel sem.
Ma snaha skoncila asi takto:

-----------------------------------
Can your computer support sound? [n]
Sound support: 0
X windows support: 0
sdoom: can't load library '/usr/lib/libvga.so.1'
        Exec format error
sdoom: can't load library '/lib/libvga.so.1'
        Exec format error
sdoom: can't find library 'libvga.so.1'

Ta knihovna je evidentne tam kde ma byt. Zkousel jsem stahnou tuto
knihovnu z jinyho stroje (ktery ji uspesne pouziva), ale vysledek
byl uplne stejny. Porad stejne hlasky. Zkousel jsem uz jen tak cvicne
pustit samotnou knihovnu ale skoncil jsem hlaskou "Segmentation fault".
Nevite nekdo co je spatne??

						Dekuji

							David

Bill Gates: "640KB should be enough for anybody!"