Exec format error

Sauer David XSAUER na hwlab.felk.cvut.cz
Středa Listopad 27 09:02:42 CET 1996

> Date sent:      Tue, 26 Nov 1996 23:48:18 +0100 (MET)
> Send reply to:  linux na muni.cz
> From:           David Hajek <david na antares.kolej.mff.cuni.cz>
> To:             Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject:        Exec format error

> Zdravim,
>
>  mam problemy s knihovnou /usr/lib/libvga.so.1. Zkousel jsem poustet
> "klasickeho" dooma, ktery tuto knihovnu vyzaduje, ale neuspel sem.
> Ma snaha skoncila asi takto:

> Can your computer support sound? [n]
> Sound support: 0
> [...]
Nazdar,
 myslim, ze chyba je v tom, ze mas libvga zrejme ve formatu ELF.
Resenim je instalovani stare knihovny a.out. V redhatu se to jmenuje
myslim oldlibs.*.rpm ci libsaout.*.rpm (nebo tak nejak).
                                        David Sauer
                                        xsauer na hwlab.felk.cvut.cz