Sdileni IRQ

Martin Kormunda kormund3 na students.zcu.cz
Středa Listopad 27 11:07:07 CET 1996

On Wed, 27 Nov 1996, Ondrej 'Feela' Filip wrote:

> Nevim, mozna je to blbost, ale pokud chcete vic seriovych portu na jednom
> IRQ, nepomohla by vam multiportova karta ?? Tam jich mmuzete mit i 64 na
> jednom.

 Nekde jsem cetl o tom ze sdileni funguje jen v ramci jedna karty pomoci
najekeho triku.

  Martin Kormunda                       | EMAIL: kormund3 na students.zcu.cz
                                        | http://ori.zcu.cz/~kormund3
UNIVERSITY OF WEST BOHEMIA              |
Applied Sciences                        |
Mathematical and Physical  Engineering  |