Adaptec 2940UW

Pavel Korensky pavelk na dator3.anet.cz
Středa Listopad 27 11:23:10 CET 1996

Honza Burdil <honza na apl.cz> wrote:

> 	Dobry den,
> prosim vas chci se zeptat jake jsou vase zkusenosti s vyse uvedenym
> adaptecem a s disky na nem povesenem. Koukal jsem se do aic7xxx readme a
> mel by byt podporovan. Pouziva te to nekdo ? Pobezi mi to na 40MB/s ?
> Predem diky za odpovedi
> 	Honza

>       Honza Burdil              e-mail:  honza na apl.cz
>                                          honza na bobr.fjfi.cvut.cz
>          For my PGP public key, http://linux.fjfi.cvut.cz/~honza/pgp.txt

Dobry den,

ja mam 2940UW a jsem s nim naprosto spokojeny. Mam na nem celkem 3.5GB disku na
normalnim Fast SCSI a 4 GB (2 x 2GB) na Ultra Wide SCSI a funguje to jako z
praku. Zadne problemy s driverem etc. Rychle jako blesk :)

Bye PavelK

*                    Pavel Korensky (pavelk na dator3.anet.cz)                *
*     DATOR3 Ltd., Modranska 1895/17, 143 00 Prague 4, Czech Republic      *
*  PGP key fingerprint: 00 65 5A B3 70 20 F1 54  D3 B3 E4 3E F8 A3 5E 7C   *