Linux a NT

Lubor Dedina lubord na watson.bajt.cz
Středa Listopad 27 14:43:36 CET 1996

Nazdar,

> BTW:Jen tak pro zajimavost.Nejaky clovek IBM nemaje po praci doma co
> delat :))
> napsal driver ext2 pro OS/2.Je samozrejme  read/write a dokonce dovoleje
> to,ze
> skoro cela instalace OS/2 muze byt na ext2 partion :-)))))))))))))))

Doufejme, ze ho Bill zlanari do MS :-). I kdyz to sem uplne nepatri,
dovoluji si upozornit ty, kdoz pouzivaji NTFSDOS redirector, ze
obsahuje nejake chyby a soubory stazene z NTFS do DOSu ci Win95 (a z
nich do Linuxu, jak to delam ja) nejsou totozne s temi, co byly v
NTFS (po rozzipovani jsou napr. hlaseny CRC errory). Pokud soubor
zkopiruji z NTFS do (V)FAT primo NT Explorerem, je vse OK.

>      Petr Snajdr

                                  Lubor

Lubor Dedina, Praha      lubord na bajt.cz