Jeste ke sdileni IRQ

Tomas Mazouch mazouch na brn.pvt.cz
Středa Listopad 27 15:30:45 CET 1996

> ??? Kdo to rikal?
> Jake kolize jakych urovni ???
> To uz tam ty potvory nedavaji ani otevrene kolektory? Tomu neverim.
> Na obycejnych COMech urcite musi byt. Reknete mi vyrobce, ktery by
ho
> tam nedal?
Nevim zda tam nekdy byly otevreny kolektory, ale aktivni uroven na
techto
dratech je H. Takze spis otevreny emitory :-)

> Kdo na to prisel?
Tuto moznost vyuziva NET/ROM nod, autor G8BPQ. Anoda ke karte, katoda
na
sbernu a jeden odpor proti GND.

> Petr

                                                       Tom

P.S. Zacina se to zvrhavat mimo tema konference. Dival jsem se do
serial.c a
mam dojem, ze to Linux neumi. Takze navrhuju ukoncit debatu o HW.